ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
Визначення термінів:
Веб-сайт – для цілей цього Договору, веб-сайтом є – https: ligamaistriv.com.ua
Виконавець – суб’єкт господарювання, який надає для розміщення на веб-сайті https: ligamaistriv.com.ua інформацію про послуги та бере на себе зобов’язання надати послугу Замовнику за цим договором. Найменування та реквізити Виконавця вказуються в документах щодо надання послуг Замовнику (акт прийому-передачі, рахунок-фактура і т. п., що підтверджують факт надання послуг Замовнику).
Замовлення – узгоджене між Виконавцем та Замовником зобов’язання щодо надання визначених послуг (розуміється як участь, організація, проведення семінарів, виставок, тренінгів, конференцій у будівельній, економічній, екологічній , соціальній та правозахисній сферах серед населення, установ, підприємств та організацій.)
Замовник – будь-яка фізична або юридична особа, яка замовила послуги у Виконавця та визнає умови договору публічної оферти.
Послуги – участь, організація, проведення семінарів, виставок, тренінгів, конференцій у будівельній, економічній, екологічній , соціальній та правозахисній сферах серед населення, установ, підприємств та організацій.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Оформляючи замовлення через вебсайт та здійснивши оплату послуг, Замовник добровільно та свідомо приєднується до цього Договору (публічної оферти та/або «договору») на наступних умовах:
1.1. Цей договір є публічною офертою відповідно до ст. ст. 633, 641 гл. 63 Цивільного кодексу України. Цей Договір (публічної оферти) має таку ж юридичну силу, як договір, в паперовому виді. Цей договір містить усі істотні умови укладання договору дистанційним способом, тобто через мережу Інтернет, що передбачає можливість безпосереднього ознайомлення Замовника з Послугами.
1.2. У разі прийняття умов цього договору, фізична або юридична особа, що проводить акцепт оферти, стає Замовником. Акцептом (підтвердженням) є факт першої оплати замовлення Замовником на умовах цієї угоди або будь-які інші дії, що свідчать про прийняття Замовником Оферти.
1.3. Виконавець залишає за собою право вносити зміни в цей Договір (публічну оферту) без попереднього повідомлення Замовника. Зміни до публічної оферти вносяться шляхом прийняття публічної оферти в новій редакції. Нова редакція публічної оферти набуває чинності з моменту її опублікування на сайті.
1.4. Вартість та умови надання послуг, які розміщені на сайті є орієнтовними та можуть відрізнятись від реальної вартості надання послуг. Реальна вартість надання послуг вказується в пропозиції послуги на сайті виконавця.
1.5. За взаємною згодою, Замовник та Виконавець мають право укласти окремий договір для врегулювання правовідносин між ними. У випадку укладання окремого договору, положення цього Договору публічної оферти до таких правовідносин не застосовується.
1.6. Надаючи свої персональні дані, Замовник дає згоду на їх обробку відповідно до чинного законодавства України та Політики конфіденційності.
2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
2.1. Замовник має право зареєструватися, оплати та взяти участь в організованих Виконавцем, семінарів, виставок, тренінгів, конференцій у будівельній, економічній, екологічній , соціальній та правозахисній сферах серед населення, установ, підприємств та організацій.
2.2. Замовник має право бути відвідувачем, учасником.
2.3. Замовник має право рекламувати свої послуги за письмовою згодою з Організатором/Виконавцем.
2.4. Замовник має право знайомитися з інформацією та задавати питання, що стосуються теми заходу.
2.4. Замовник зобов’язаний:
2.4.1. Вчасно подати заявку та оплатити за послугу, надати всі необхідні документи та інформацію для виконання послуги Виконавцем.
– Узгодити з Виконавцем умови участі у організація та проведенні семінарів, виставок, тренінгів, конференцій у будівельній, економічній, екологічній , соціальній та правозахисній сферах серед населення, установ, підприємств та організацій;
– Дотримуватись режиму роботи під час проведення семінарів, виставок, тренінгів, конференцій, завезення та вивезення обладнання та техніки на виставку здійснювати у дозволений та погоджений період;
– Дотримуватись техніки безпеки, пожежної та екологічної безпеки.
2.4.2. До початку надання Послуг Замовник зобов’язаний внести оплату згідно з обумовленою з Виконавцем вартістю. Отримання оплати підтверджується банківською квитанцією, або іншим чином.
2.4.5. Своєчасно і в повному обсязі оплачувати Послуги Виконавця.
2.5. Замовник погоджується на умови послуги.
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
3.1. Виконавець зобов’язаний організувати, проведення семінарів, виставок, тренінгів, конференцій у будівельній, економічній, екологічній , соціальній та правозахисній сферах серед населення, установ, підприємств та організацій.
3.1.1. Самостійно визначати місця для розташування виставкових площ, проінформувавши про це Замовника.
3.2. Виконавець зобов’язаний надати можливість бути присутнім Замовника на відповідному заході, якщо Замовник подав заявку та оплатив визначену суму коштів за відповідний захід організований Виконавцем.
3.3. У випадку домовленостей надати Замовнику відкриту або криту виставкову площу.
3.4. Надати згідно Заявки час та місце для демонстраційного показу своєї продукції на демонстраційному полігоні виставкового комплексу.
3.4.1. Самостійно визначати генерального/ексклюзивного упорядника (виконавця робіт/послуг) на території Виставки із: – проектування виставкових стендів; – облаштування виставкових площ; – виготовлення виставкових стендів; – монтажу та демонтажу виставкових стендів та обладнання; – акредитації осіб, що здійснюють проектування, виготовлення, монтажу та демонтажу виставкових стендів та обладнання, визначених Замовником. Акредитація осіб, що здійснюють проектування, виготовлення, монтаж та демонтаж виставкових стендів та обладнання, визначених Замовником, здійснюється генеральним/екслюзивним упорядником на платній основі.
3.4.2. Не допускати Замовника до участі у Виставці, у випадку відсутності акредитації генерального/ексклюзивного упорядника щодо проектування, виготовлення, монтажу та демонтажу виставкових стендів та обладнання, яка здійснюється сторонніми особами, визначеними Замовником, при цьому Виконавець не несе відповідальність за збитки Замовника та/або його підрядника.
3.5. Виконавець має право проводити рекламну кампанію в регіонах України, з метою заохочення до відвідин виставки цільовою аудиторією відвідувачів.
3.6. Виконавець має право здійснювати аудіо, відео та фото фіксацію заходу, його учасників та вільно розповсюджувати про захід інформацію, окрім інформації яка стосується конфіденційної.
3.7.Інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
4. УМОВИ ОПЛАТИ ПОСЛУГ
4.1. Ціна кожної окремої послуги визначається Виконавцем згідно Заявки на участь. Ціна Договору визначається як сума вартості всіх обраних Замовником послуг, зазначених в Заявці на участь у виставці, тренінгу, конференції, марафонів, вебінарів, аудіоподкастів.
4.2. Оплата послуг здійснюється у національній грошовій одиниці України – гривні на розрахунковий рахунок Виконавця, який буде вказаний у виставленому рахунку, або за допомоги платіжної системи LiqPay.
4.3. За відмову взяти участь чи бути учасником семінару, виставки, тренінгу, конференцій у будівельній галузі кошти не повертаються.
5. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Послуги надаються Виконавцем з дотриманням високих стандартів професійності. Виконавець зобов’язується надати послуги якісно та своєчасно, в межах узгоджених з Замовником умов надання послуг.
5.2. Послуги вважатимуться наданими Виконавцем в повному об’ємі за умови виконання однієї з таких умов:
• замовник взяв участь, у семінарі, виставці, тренінгу, конференції у будівельній, економічній, екологічній , соціальній та правозахисній сферах серед населення, установ, підприємств та організацій.
• замовник був присутнім у семінарі, виставці, тренінгу, конференції у будівельній, економічній, екологічній , соціальній та правозахисній сферах серед населення, установ, підприємств та організацій.
• Замовник отримав електронні матеріали чи іншу інформації з проведеного тренінгу, виставки, конференції у будівельній, економічній, екологічній , соціальній та правозахисній сферах серед населення, установ, підприємств та організацій.
• Замовнику було надано інформацію про місце, час та дату заходу.
5.3. Замовник має право отримати послугу в межах умови даного договору та чинного законодавства України.
5.4. Замовник не повинен здійснювати дії які суперечать діюче законодавство України.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
6.1. Сторони вирішують усі розбіжності і суперечки, які можуть виникати при реалізації цього Договору усно, письмово, шляхом переговорів чи в судовому порядку.
6.2. Сторони звільняються від відповідальності за неналежне виконання своїх обов’язків, якщо таке невиконання виникло в зв’язку з дією обставин, які неможливо було передбачити під час укладання договору та/або дії обставин непереборної сили. У разі настання обставин неможливості повного або часткового виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, про які Сторони не знали і не могли знати на момент укладення цього Договору і які мають характер непереборної сили (форс-мажор). Сторони зобов’язані своєчасно повідомляти одна одну про настання таких обставин.
7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
7.1. Договір набуває чинності з моменту його акцептування і діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
7.2. Кожна із Сторін має право ініціювати розірвання договору. При цьому ініціатор розірвання договору повідомляє іншу Сторону про свій намір щодо припинення дії договору не пізніше, ніж за 7 (сім) календарних днів, до початку запланованого заходу.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
8.1. Виконавець має право поширювати інформацію, що стосується теми та мети заходу, окрім тієї інформації яка визнана сторонами конфіденційною.
8.2. Замовник має право поширювати інформацію, що стосується теми та мети заходу, окрім тієї інформації яка визнана сторонами конфіденційною.
8.3. З моменту укладання цього договору Замовник надає право Виконавцю на збір, використання, зберігання, обробку, надання доступу та передача персональні даних Замовника третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки та за умови дотримання Положення про захист персональних даних та вимог Закону України «Про захист персональних даних».
9. ІНШІ УМОВИ
9.1. Цей договір діє для всіх Замовників, за винятком тих, хто укладає окремий договір з Виконавцем.
9.2. Виконавець є платником податку III групи 5%.
РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Фізична особа підприємець Гришин М.С.
Місцезнаходження фізичної особи – підприємця:
Україна, 03022, місто Київ, вул.Ломоносова, будинок 49, квартира 10
код по ДРФО 3300105170
р/р UA533052990000026003026707031 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”,
тел. +38(067)-440-01-51
ФОП Гришин М.С.